Toyota-Logo-555

Toyota zet nieuwe stap richting carbon neutrality

In de vorige nieuwsbrief vertelden we al over Toyota’s ambitie: een CO₂-neutraal dealernetwerk in 2040. Inmiddels is een belangrijke mijlpaal bereikt: alle nulmetingen bij de dealers zijn in samenwerking met het IvDM afgerond. 

Resultaten delen met Louwman & Parqui

De volgende stap is het delen van de resultaten met importeur Louwman & Parqui. Zo ontstaat er een compleet beeld van waar het netwerk nu staat op het gebied van CO₂-uitstoot. Deze inzichten vormen de basis voor een gezamenlijke route naar verdere verduurzaming. 

Gerichte vervolgstappen 

Met de data in de hand kunnen concrete acties worden bepaald, zoals het verbeteren van energie-efficiëntie, verduurzamen van panden, slimmer omgaan met mobiliteit en inzetten op hernieuwbare energie. 

Op weg naar 2040 

Met deze stap ontstaat niet alleen inzicht, maar ook bewustwording en eigenaarschap binnen het netwerk. En dat is precies wat nodig is om in 2040 samen écht CO₂-neutraal te zijn.  

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij geven om jouw privacy

Wij en derde partijen gebruiken cookies op onze website voor statistische, voorkeurs- en marketingdoeleinden. Google Analytics-cookies zijn geanonimiseerd. U kunt uw voorkeur wijzigen door op `Zelf instellen` te klikken. Door op `Accepteren` te klikken accepteert u het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacyverklaring.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.