join our team

Wij zoeken versterking. Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij een kei in klantcontact en heb je oog voor detail? Het IvDM zoekt een enthousiaste Medewerker Sales Support (20-24 uur) voor ons Erkend Duurzaam-team! Ben of ken jij iemand met passie voor duurzaamheid én de drive om de automotive sector te helpen vergroenen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Word hét aanspreekpunt voor onze klanten en auditoren en draag bij aan een schonere toekomst. 

Medewerker sales support (20 – 24 uur per week)  

Als medewerker sales support ben jij een visitekaartje van onze organisatie. Jij bent het enthousiaste aanspreekpunt voor onze klanten en auditoren en daarmee een belangrijke schakel in het snelgroeiende team. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat het operationele en administratieve proces soepel en nauwkeurig verloopt.

Wie ben jij?

In deze parttime rol ben jij verantwoordelijk voor het certificeringsproces van bedrijven. We zoeken een enthousiaste collega die 20-24 uur per week beschikbaar is. Het is belangrijk dat je communicatief vaardig bent: je zal veel contact hebben met klanten die vragen hebben over hun certificering. Daarnaast is het belangrijk dat je energie haalt uit nauwkeurig werken en het ondersteunen van klanten en collega’s. Na de inwerkperiode zal je zelfstandig aan het werk gaan om bedrijven bij elke stap van het proces te ondersteunen bij hun certificering. Hierbij hoort een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Een affiniteit met duurzaamheid of de mobiliteitsbranche is een pré, maar we leren je graag alles bij.

Welke taken horen erbij?

In een sterk groeiende organisatie ben je het ene moment bezig met het helpen van een grote klant, en het volgende moment ben je samen aan het brainstormen hoe processen verder ontwikkeld gaan worden. Jouw input maakt het verschil! De meest voorkomende werkzaamheden zijn:

• Beantwoorden van klantvragen via telefoon en email.
• Onderhouden klantrelaties.
• Bedrijven benaderen voor maken van afspraken.
• Contact onderhouden met het team van auditoren.
• Opvolgen, beheren en opstellen van offertes voor klanten.
• Zorgen voor een correcte en nauwkeurige (sales)administratie.

Met wie werk je samen?

In een snel ontwikkelende organisatie ben je onderdeel van een klein en veelzijdig team waarin iedereen een belangrijke bijdrage levert aan het succes. Je werkt daarnaast ook veel samen met ons team van externe auditoren en medewerkers van brancheorganisaties zoals BOVAG en RAI Vereniging

Welke eigenschappen heb je nodig?

• Klantgericht: je helpt bedrijven graag via telefoon en email.
• Vriendelijkheid & enthousiasme: een vanzelfsprekendheid!
• Flexibel: je kan omgaan met veranderingen in een dynamische omgeving.
• Nauwkeurig: je houdt ervan als dingen kloppen en goed geregeld zijn.

Wat biedt het IvDM

• Een goed salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
• Ruim voldoende verlofdagen (35 op fulltime basis);
• Een 13e maand en 8% vakantiegeld;
• Laptop en telefoon van IvDM;
• Een goede pensioenregeling;
• Een fijne werkplek in Bunnik en mogelijkheid om thuis te werken.

Enthousiast geworden?

Of heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Stel ze aan Dolf Teuwen, via dolf@ivdm.nl of door te bellen met 06-35122332. Direct solliciteren? Stuur je CV en een korte motivatie naar dolf@ivdm.nl en maak direct een afspraak voor een telefonische kennismaking.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij geven om jouw privacy

Wij en derde partijen gebruiken cookies op onze website voor statistische, voorkeurs- en marketingdoeleinden. Google Analytics-cookies zijn geanonimiseerd. U kunt uw voorkeur wijzigen door op `Zelf instellen` te klikken. Door op `Accepteren` te klikken accepteert u het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacyverklaring.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.